Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2020 21:21 - Какво казват хората за Боралин?
Автор: boralin Категория: Рецепти   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.04.2021 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Какво казват хората за Боралин? 28 февруари 2018

АНКЕТА

          Както фитотерапевтът Николов, така и продължителят на неговата работа "Боралин" EООД поддържа анкетна база данни с пациенти, съобщили за благоприятното въздействие на препаратите. С тяхно съгласие, контактите са достъпни при интерес от страна на научни институти и медии. Ето част от мненията, записани с думите на хората:

          Преди двумесечния курс с четири бутилки Боралин-4, общият ми холестерол стигаше 10. Направих кръвна картина един месец след последната доза - беше паднал на 6,2mmol/l. Смятам да изпия още един курс, докато влезе в нормални граници. Софрони М., 37 г., гр. София, 2011 г.

 

          Имам високо кръвно, чиято причина докторите така и не установиха. След един курс с четири опаковки Боралин-8 налягането се нормализира. Почувствах се толкова добре, че отидох на планина. Досега никое лекарство не е имало върху мен подобно въздействие, а са ми предписвали какво ли не. Сега съм решил да изкарам още един курс, този път с №5. Иван М., 65 г., гр. София 2011 г.

 image

          От дълги години страдам от какви ли не болести. Дишам с помощта на кислороден апарат. При белодробната недостатъчност и дископатията положението се облекчи с Боралин-4. Сега се чувствам по-силен. Крум К., 70 г., гр. Костинброд, 2011 г.

 

          След прекаран инсулт имах скованост в лявата половина на тялото. Само след няколко бутилки Боралин-4, изпити през пролетта на 2011 г., нещата започнаха да се нормализират. Майка ми страдаше от радикулит, за който приемаше също №4 и сега е добре. Ненчо В., 60 г., гр. Варна, 2011 г.

 

          Кръвното ми ту се качваше, ту спадаше драстично. Изпих с мерителната чашка, по схемата четири бутилки Боралин-5 и се стабилизира. Намалих хапчетата. Заради проблем с вестибуларния апарат, често получавах много неприятни световъртежи, от които понякога припадах. Тези пристъпи намаляха и скоро не са се повтаряли. Петрунка М., 60 г., гр. Божурище, 2011 г.

 

          Пролетта на 2011 г. предприех лечение с Боралин-5 във връзка с хронични сърдечно-съдови заболявания. Имах запушване на артерия, което намаля значително. Болките в гръбнака изчезнаха. Почувствах се по-силна и енергична. Изненадващо се повлия и синузитът ми. За една година направих три курса. Добринка А., 56 г., гр. София 2012 г.

 

          Имах страшни болки в раменните стави, беше ми трудно дори да се обличам. Отпусна ме още по време на приема на втората опаковка, в рамките на един месец. Интересен и неочакван ефект от Боралин беше, че за този период успях да отслабна с пет килограма, вероятно поради общото засилване на метаболизма. Баща ми също пие Боралин във връзка със сърдечно заболяване и се чувства много по-добре. Иваело А., 40 г., гр. София, 2012 г.

 image

          Докторката не можа да повярва, като изследванията показаха, че камъкът в единия бъбрек напълно е изчезнал, а в другия е намалял от 8 на 4 см. С един пълен курс размерите на простатата се нормализираха. Чувствам се отлично. За всеки случай, ще изкарам още един курс с Боралин-8. Кирил С., с. Гълъбник, 2013 г.

 

          Занимавам се активно с колоездене. Опитах Боралин от любопитство и с профилактична цел. Още по време на първата бутилка почувствах сила, каквато не бях усещал дори при консумация на мощни изотонични напитки. Смятам, че тази хранителна добавка трябва да се използва от всички спортисти за подобряване на постиженията. Джон С., 43 г., гр. Скарбъроу, Великобритания, 2014 г.

 

          Съпругът ми дълги години се мъчи от подагра. Не е от хората, които много-много вярват на билките, но Боралин-8 промени мнението му. Болките и отоците намаляха през двата месеца на пълния курс. Кръвното му се нормализира. Сега след паузата от два месеца, ще предприемем още един пълен курс. Ирена Д., гр. София, 2014 г.

 

          Лекарите не бяха много сигурни, но все пак ми поставиха диагноза рак на простатата. В началото на 2011 г. започнах да пия билковия сироп Боралин-4 без особени надежди, но на контролния преглед изненадващо се установи, че размерите на жлезата са намалели. Надявам се след още четири бутилки да се размина с операцията. Стефан В., 70 г., гр. София, 2012 г.

 

          Още по време на първата опаковка, тръгна обилно отделяне на храчки, сякаш дробовете ми се прочистваха. Прекарал съм тежко белодробно заболяване, с последствията от което още се боря. Като страничен ефект от лечението с медикаменти се появи проблем с вените на краката. С Боралин-5 болките изчезнаха. Мирослав М., 30 г., гр. София, 2013 г.

 

          Дълги години страдам от двустранна коксартроза. Лекарите настояваха да се подложа на операция за смяна на ставите. Реших да опитам с Боралин-8. Болките и сковаността намаляха още на втората бутилка. Не съм се оправила напълно, но и това което постигнах не е малко. Започвам трети курс. Пенка И., 60 г., гр. Добрич, 2013 г.

 

          Взех №4 за себе си и №5 за майка ми. По време на втората опаковка почувствахме значително облекчение на проблемите си. Отоците по краката на майка спаднаха почти напълно, а години наред пиеше какви ли не скъпи лекарства. Вече може да измине повече от 100 метра без да се задъха. Мисля, че исхемията се повлия много добре, но все още има проблем с ритъма. При мен нощните изпотявания и дискомфортът, свързани с климактериума почти изчезнаха. Ще продължим лечението си. Лидия К., гр. София, 2012 г.

 

          Страдам от двустранна коксартроза и други костни заболявания. Знаете, че лекарствата за тях са скъпи, приемат се години наред и резултатите са съмнителни. С четири бутилки №8 се случи това, което хилядите хапчета не можаха да направят - болките почти изчезнаха, сковаването ме отпусна и вече мога да се движа по-свободно. Пет месеца след началото на пълния курс болките отново се появиха, макар и не с предишната интензивност, затова смятам да изпия още четири опаковки. Йорданка Т., гр. Добрич, 2013г.

 

          Бях диагностициран с 60% запушване на дясна сънна артерия. След изпиването на два пълни курса по четири флакона Боралин №5 повторих изследването. Запушването беше намаляло до 20%. Предприемам трети курс с надеждата плаките да изчезнат напълно. Петър С., гр. Сливен, 2016г.

 

          През 2015 г. приятели ми препоръчаха Боралин-4, по повод тежко ошипяване в гръбначния стълб. По време на приемането на първата бутилка почувствах странични ефекти като леко главоболие и често обилно уриниране, заради което се изплаших че съм развила бъбречен проблем. Приятелите ме успокоиха, че тези странични явления са реакция на мощното прочистване на тялото, което е провокирано от Боралин, че са временни и ме посъветваха да намаля дозите, каквито са и предписанията на фирмата производител при по-силно действие. След 2-3 дни организмът ми се успокои. След 10-дневната почивка изпих още една опаковка, без странични ефекти. Направих рентгенография на гръбнака и докторът ми беше изумен – от шиповете нямаше и следа. Мария А., гр. Павел баня, 2017 г.

 

          Следват няколко кратки емоционални мнения на потребители, извън анкетата, копирани от страницата на Боралин в социалната мрежа Фейсбук - www.facebook.com/BoralinJivot:

 

          Не знам за вас, но аз съм ходила при този лечител много отдавна, живееше точно под една пряка от хотел "Плиска", и много ми помогна - имах проблем с бъбрeците. Anastasia Z.

 image

          Пишат ви Анета А. и малкият Денни! Това е страхотна билка, говоря за Боралин-8, която не закупихме, а я дават на децата безплатно! Само след 1 шише днес гостите не можеха да познаят дали това е Денни... Концентриран, говори изречения и то само за период от 2 месеца. Ние, родителите, се чудиме как е възможно? За жалост имаме тежка диагноза, но Боралин ни дава надежда. Подпомага и на костни болести, забавен растеж на децата. С нетърпение очаквам новата доставка, и то до Германия! Вярвам в Боралин. Aneta А.

 

          От 3 години пия тази билка. Бях с много висок холестерол. Страдам от сънна апнея. Който я има тази болест нека да започне да я пие. Чувствам се много добре, а холестерола съм го забравил отдавна. Няма да съжалява никой, ако я пие! Полезна е за много болести, няма да ги изброявам. Antonis I.

 

          Да, вярно е. Билката лекува много неща. За мъжа е важно, че пази простатата. Супер е билката! Nikon K.

 

          Аз пих Боралин 4 - изпих цели три шишета. Той е силно концентриран. Заради шип на петата... Имах някакъв резултат след третото шише - болката утихна. Като цяло помага. Madlena. P.

 

          Помага! Пила съм БОРАЛИН-8 за изчистване на ставите. Ivanka V.

 

          Аз съм пила Боралин-5. Пие се по схема, която е написана на самото шише. Курсът е 4 бутилки с почивка от 10 дни между тях. Изключително съм доволна. Топи холестеролните плаки в кръвоносните съдове, топи дори шипове, които се оказа, че са вид холестеролни натрупвания. Това е билката бабини зъби, която благодарение на проучванията на Борис Николов стига до нас. Приятно за пиене и наистина действа. Едно шише струва 28лв. Силвия М.А.

 

          Пия билката от 2002 г., чуствам се прекрасно. Държи нивото на тестостерон високо (след 35 г., нивото започва да пада). Rumian G.

 

          Освен това чисти много ефикасно холестерола. Spas M.

 

          Имам болки в ставите и разширени вени... Направих един курс от 4 шишета - доволна съм! След 3 месеца прекъсване днес започнах втори курс! Neli S.

 

          В практиката си не съм срещала хранителни добавки с толкова чувствително въздействие, като серията Боралин. Браво на наследниците на народния лечител Борис Николов, че продължават делото му! Д-р Гергана И.

 

          Ползвах Боралин-4 за леко повишен холестерол и се получи ефект. Препоръчвам! Vanya M.

 

          Имах щастието да познавам Борис Николов от 1990 г. Всяка година ползвам някой от препаратите от серията "Боралин". Съпътстват ме диабет с усложнения - тромбоза и склеротични изменения. През лятото ям много плодове и есенно време от захарите са настъпили усложнения. Благодарение на Боралин след януари се чувствам добре. Услужливостта на паметта се възвръща. Павлин П.

 image

          Публикуват се тези мнения, за да добие представа читателят за широкия спектър от проблеми, на които би могъл да помогне съответният номер Боралин. В значителна степен подобни действия може да окаже и предложената в тази книга рецепта за чай. Препоръчва се всяко лечение да започне с пълен курс оригинален Боралин и след овладяване на проблема да се правят поддържащи дози със самостоятелно приготвен чай, като стриктно се спазват дадените указания.

          Писмо, намерено в личния архив на Николов:
          Многоуважаеми народни лечителю, Борис Николов, искам да Ви изкажа дълбоката си благодарност, тъй като с Ваша помощ премахнах наслоени холестеролни плаки на артериалните съдове. Това стана възможно след указанията, които дадохте при посещението ми при Вас. Преди да Ви потърся, преглед с доплер бе установил стеноза на артериите ми – от едната страна 80%, а от другата – 50%. От познати и от Интернет разбрах за Вас. Приехте ме на 27 август 2007г. Два месеца прилагах предписаното от Вас лечение. След това отидох пак на скенер, за да проверя резултата. Бе станало чудо – от разчетените снимки се установи, че няма и следа от плаките в кръвоносните ми съдове. Нямам думи, с които да изкажа благодарността си, върнахте спокойствието на цялото ни семейство.

          С благодарност доземи на Вас, народни лечителю, с пожелание за още много години здраве, за да помагате на нуждаещите се хора.

          Ваша признателна Зоя А., с. Гложене, обл. Враца, 2007 г.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: boralin
Категория: Рецепти
Прочетен: 53929
Постинги: 10
Коментари: 1
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930